Kuře Krále komiků

03.02.2017 19:39

Suroviny:

4 ks kuřecích prsíček

4 žloutky

3 lžíce oleje

30 g mandlových lupínků

1 velké nakyslé jablko

4 lžíce kečupu

1 lžíce másla

1 lžička mleté sladké papriky

sůl

4 porce vařených širokých nudlí nebo jiných těstovin

 

Postup:

Mandlové lupínky opražíme dorůžova. Kuřecí prsíčka otřeme vlhkou utěrkou, naklepeme a osolíme. Na pánvi rozpálíme olej a připravená prsíčka po obou stranách opečeme asi 3 minuty z každé strany. Pak je odložíme na teplé místo. Do šťávy po opékání masa vmícháme kečup a povaříme. Oloupané jablko, zbavené jádřince, nakrájíme na 4 silná kolečka, která mírně poprášíme paprikou a v rozehřátém másle je po jedné straně osmahneme. Pak je obrátíme a doprostřed každého kolečka vložíme syrový žloutek a dopečeme.  Na talíře rozdělíme vařené těstoviny, na ně položíme opečená prsíčka a přelijeme šťávou. Nahoru položíme kolečka jablek se žloutky a bohatě posypeme mandlemi.

 

Celková doba přípravy 20 minut

4 porce

 

Na tento recept jsem si vzpomněla, když jsem v neděli sledovala film pro pamětníky, kde Vlasta Burian exceloval. Kdysi jsem četla krásnou knihu, kde se autor zmiňoval o jídlech, které měl pan Burian rád. Zalovila jsem v paměti a dnes Vám předkládám recept na jeho oblíbené kuřátko. Podle Krále komiků jsem si dovolila tento recept pojmenovat. Tak ať Vám chutná tak, jako jemu.